Forum GRY MUZYKA FILMY CO TYLKO CHCESZ Strona Główna GRY MUZYKA FILMY CO TYLKO CHCESZ
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

HITMAN 3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GRY MUZYKA FILMY CO TYLKO CHCESZ Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lulek10
Gość






PostWysłany: Wto 21:06, 21 Mar 2006    Temat postu: HITMAN 3

Opis:
47 po raz 3. Sprzedane? Owszem, sprzedane, ale na pewno nie zapomniane. W końcu 47 to wytwór szalonych genetyków, niezwykle sprawna maszynka do zabijania. Ma na swoim koncie setki ofiar i dziesiątki nienagannie wykonanych kontraktów. Jednak jego umysł nie jest w stanie sam siebie oszukiwać. Pojawiają się wątpliwości. Rozterki moralne. Świadomość, że można było żyć inaczej...

EUGENE IO-NESCO ŁYSA ŚPIEWACZKA

Firma IO Interactive przygotowuje trzecią już opowieść o bezwzględnym, łysym mordercy, który podbił serca graczy w brutalnym programie Hitman: Codename 47. Tym razem historia zaczyna się niestandardowo. Główny bohater cierpi z powodu swej przeszłości, nachodzą go obrazy kolejnych krwawych rozrób i wyroków, które wykonał bez mrugnięcia okiem. Mózg sugeruje mu, że na świecie istnieją jeszcze inne wartości niż lojalność, perfekcja w czasie podrzynania gardła i chłód w relacjach osobistych z innymi ludźmi. Nic dziwnego, że w grze Hitman: Contracts główny bohater wspomina swe najbardziej mroczne misje. Stara się rozważyć zasadność swego postępowania i spojrzeć na nie nieco inaczej. Relacje te są oczywiście wyprane z jakichkolwiek emocji - jako twór genetyczny 47 nie ma ich zbyt wiele - jednak ostateczny kształt tychże zależy wyłącznie od umiejętności gracza.

W porównaniu z Hitman 2: Silent Assassin zmianie uległ charakter poszczególnych misji. Autorzy gry ograniczyli ich ilość, lecz zwiększyli rozmiar. Doszli bowiem do wniosku, że właśnie życie zawodowych morderców nie jest niekończącym się festiwalem zabójstw, przerywanym krótkimi lotami samolotowymi (by zminimalizować czas pomiędzy kolejnymi akcjami). Bardzo słusznie zauważono, że prawdziwi zawodowcy na zadania wyjeżdżają dość rzadko, zarabiają za nie olbrzymie sumy, a przygotowanie jednego skoku zajmuje im wiele godzin. Dlatego właśnie misje w Hitman: Contracts będą miały nieliniowy charakter oraz liczne cele. Innymi słowy każde z zadań da się wykonać na kilka różnych sposobów. Dzięki temu miłośnicy serii ukończą program wielokrotnie... za każdym razem inaczej.

Sama gra stanie się jeszcze bardziej mroczna i brutalna. Jedna z misji toczy się na przykład u rumuńskiego króla mięs. Bohater przedziera się przez chłodnie, w których na hakach wiszą świeże tusze. Kiedy indziej odwiedza obskurną kamienicę, w której wszyscy oszczędzają na świetle, a bród, jak się wydaje, sam pełza po ścianach. Gracz zagląda też do Paryża, gdzie rozpoczyna się cała zabawa. Autorzy programu zrezygnowali z militarnych lokacji, jakie pojawiały się w Hitman 2, na rzecz budynków cywilnych. Dali też bohaterowi kilka nowych broni do użytku, m.in. woreczek do duszenia ofiar oraz poduszeczkę, którą można zastosować w niemalże ten sam sposób.

TECHNICZNIE RZECZ BIORĄC - NADAL ŁYSY

Program działa na tym samym silniku, na którym chodziły Hitman 2: Silent Assassin i Freedom Fighters. Oczywiście zmieniono w nim wiele rzeczy: dodano obsługę najnowszych kart graficznych, zoptymalizowano engine graficzny, system odpowiedzialny za renderowanie tła i postaci, dorzucono odbicia generowane w czasie rzeczywistym oraz różnego rodzaju filtry (depth blur, glooming, color correction). Zmieniono też fizykę postaci, dzięki czemu zachowują się one jeszcze bardziej naturalnie. Ściągnięto też na miejsce Jespera Kyda, kompozytora muzyki z poprzednich części programu. Aby podkreślić klimat gry, zakupiono kilka znanych utworów, doskonale pasujących do lokacji, w których toczy się akcja. Trybu multiplayer na razie nie przewidziano. Autorzy programu zastanawiali się nad nim, mają nawet kilka pomysłów, lecz na tyle zmieniają one zasady rozgrywki, że lepiej będzie, gdy zostaną one zrealizowane jako zupełnie oddzielna gra.

Program na pewno stanie się wielkim przebojem. Wymiecie wszystkie dzieciaki ze szkół i usadzi je przed komputerem. Właśnie, dzieciaki... Starsi gracze też będą zadowoleni, ale dla nich potrzeba będzie czegoś więcej niż przemocy, mrocznego klimatu i twardego bohatera, a to już zaprogramować trudniej. Do tej pory pracownicy IO nie zawiedli. Jak będzie tym razem?


Producent:
IO Interactive
Wydawca PL:
Cenega Poland
Gatunek:
Akcja
Tryb gry:
Single player
Premiera:
poniedziałek, 10 maja 2004
Premiera PL:
2005
Wymagania:
» Win 98/Me/2000/XP
» Pentium III 800 MHz
» 256 MB RAM
» karta graficzna 32 MB
» 2 GB HDD
» CD-Rom

248 MB

Kod:
http://hosted.filefront.com/fyrlomandelos
http://demogroup.net
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edterdicktard74




Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:36, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Catherine Zeta Jone Throatjob!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GRY MUZYKA FILMY CO TYLKO CHCESZ Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin